Nieuwsarchief

Filter overzicht

Kleding/materiaal inname 2015-2016

​​Op zaterdag 18 juni 2016 zal de inname van kleding en uitgeleende materialen plaatsvinden. De teams, vertegenwoordigd door hun leider en/of trainer, leveren naast hun shirts en broeken ook de intrapballen en de bidons in. Ook voor de mini-teams geldt dat zij - in de persoon van de leider - per team de shirts inleveren.

Op deze zaterdag zal tevens de uitbetaling van de kilometervergoeding plaatsvinden aan de teams die daar recht op hebben. Probeer deze zaterdag nog met je voltallige team bij OJC te zijn, een leuk moment om in de kantine het jaar af te sluiten.

Helaas zijn we ook dit seizoen genoodzaakt om vermissingen te verrekenen met de kilometervergoeding. Afgelopen jaren zijn wij zeer coulant geweest met het verrekenen van vermiste kleding. Aangezien wij een groei in vermissing ervaren wordt dit verrekenmechanisme strakker toegepast.

De inlevering zal plaatsvinden in de wasruimte.

Gaarne de inlevering volgens onderstaand tijdschema:

9.00-10.00 uur: F-teams + teams mini’s 5- en 6-jarigen
10.00-11.00 uur: E-teams + Teams Meisjes E/F + teams mini’s 7-jarigen
11.00-12.00 uur: D-teams + Teams Meisjes D
12.00-13.00 uur: C-teams + Teams Meisjes C
13.00-14.00 uur: A-teams + Teams Meisjes A + B-teams + Team Meisjes B + Dames 1-2-3-4

Kan men niet op zaterdag dan is er nog een mogelijkheid om de spullen in te leveren op dinsdag 21 juni van 19.00-20.30 uur. Wel graag van te voren aangeven als zaterdag niet haalbaar is en uitgeweken wordt naar de dinsdag als alternatief.

Alvast een ieder bedankt voor zijn/haar welwillende medewerking.


Met vriendelijke groeten,

De Kledingcommissie
vv OJC ROSMALEN

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Terug naar boven