Nieuwsarchief

Filter overzicht

Patrick Kivits aangesteld als horecamanager

www.ojcrosmalen.nl
Het bestuur van OJC ROSMALEN heeft besloten om Patrick Kivits aan te stellen als horecamanager bij onze vereniging. Patrick, al actief als verzorger bij het eerste elftal, start per 1 mei 2017 met zijn werkzaamheden.

In het afgelopen jaar heeft het bestuur zich met de kantinecommissie gebogen over een nieuwe organisatie rondom de het beheer van het voetbalcomplex. Daarbij kwam naar voren dat een volgende stap in het beheer van de kantine en de horeca-activiteiten gewenst is. Besloten is een horecamanager aan te stellen, die zich niet alleen richt op het runnen van de kantine, maar zich ook naar buiten richt en de verdere professionalisering van het horecagedeelte kan invullen. Met ingang van komend seizoen zal er een Sport BSO op ons sportpark aanwezig zijn. En de horecamanager moet de bezetting van het voetbalcomplex verder gaan uitbouwen door het aantrekken van evenementen. 

De afgelopen maanden zijn besteed aan een zorgvuldige evaluatie van kandidaten en daaruit is Patrick Kivits als de meest geschikte kandidaat naar voren gekomen.  Patrick is geen onbekende binnen de vereniging. Sinds 2013 is hij actief als verzorger bij het eerste elftal. Hieronder stelt Patrick zichzelf kort voor:

“Ik ben Patrick Kivits, 48 jaar en gelukkig getrouwd met Nicole. Wij hebben twee kinderen, Tom en Suzanne 21 en 20 jaar oud, en zijn woonachtig in Vlijmen en al meerdere jaren actief binnen OJC. Ook Nicole is vorig jaar toegetreden bij vrijwilligers in de OJC familie d.m.v. ondersteuning te bieden bij de toernooien. Ook is zij bij bijna elke thuiswedstrijd aanwezig. Mijn hobby's zijn fitness, tennis, sportmasseur. Omgang met mensen vind ik geweldig , denken in oplossingen in plaats van problemen.  Ik heb ervaring in de horeca, zo ben ik in het verleden onder andere beheerder geweest van een wijkcentrum. En met sport heb ik vanzelfsprekend een grote affiniteit. Ik ben in het bezit van een horecadiploma en aanvullende diploma’s zoals sociale hygiëne en IVA en heb ik cursussen gevolgd, o.a. voor BHV-er (bedrijfshulpverlener) en een reanimatiecursus. Ik heb er ontzettend veel zin in en hoop de OJC familie ook in mijn nieuwe functie met veel enthousiasme te kunnen ondersteunen.”

Paviljoencoördinator vervalt
Door de nieuwe invulling van de organisatie heeft het bestuur besloten dat de functie van paviljoencoördinator overbodig wordt. Deze functie wordt op dit moment door Yvonne van den Broek ingevuld. De tijdelijke overeenkomst met Yvonne wordt daarom niet verlengd. Yvonne heeft zich in de afgelopen jaren met hart en ziel ingezet voor de kantine bij onze club. Eerst als teamleider en afgelopen jaar als opvolger van Antoine in de functie van paviljoencoördinator. Het bestuur heeft veel waardering voor de manier waarop ze zich heeft ingezet en hoopt de familie Van den Broek ook in de komende jaren nog veelvuldig op het sportpark te mogen ontmoeten.

Wij wensen Patrick Kivits heel veel succes bij het invullen van deze nieuwe functie. Patrick start per 1 mei en blijft daarnaast actief als verzorger van het eerste elftal.
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Terug naar boven